- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
- 06
- 07
- 08
- 09
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
/*
======================================
Returns 1 (true) if the this block of the board is empty, 0 if it is filled
Parameters:
>> pX: Horizontal position in blocks
>> pY: Vertical position in blocks
======================================
*/
bool Board::IsFreeBlock (int pX, int pY)
{
if (mBoard [pX][pY] == POS_FREE) return true; else return false;
}
http://javilop.com/gamedev/tetris-tutorial-in-c-platform-independent-focused-in-game-logic-for-beginners/
Ну вот кто их этому учит?
kostoprav 17.07.2013 10:35 # +3
bormand 17.07.2013 10:38 # +7
Focused in game-logic же, а не on good coding practices :)
bee-squid 17.07.2013 16:52 # 0
K.O. отвечает: gamedev.
Запостить шляпу с логическими выражениями - обязательный этап инициации на говнокоде?
Stertor 25.07.2013 08:35 # −2